Isnin, 2 Mei 2011

GAMBAR KEMATIAN OSAMA BIN LADEN

UPDATED (2/5/2011 ; 7.39 PM) : OSAMA MASIH HIDUP! | peTUA KITA semua

adakah benar osama telah meninggal dunia atau tidak?? itu hanya Allah yang Maha Mengetahui..mungkin orang tersebut bukan Osama seperti yang atok komen disini : [GEMPAR] OSAMA BIN LADEN MENINGGAL DUNIA | peTUA KITA semua

antara gambar terbaru tentang kematian osama

image

malah..sebelum ini..pernah ada satu gambar mayat yang mirip osama bin laden..ini adalah semasa pemerintahan regim bush

imageimage

ada iras-iras..tetapi..BUKAN OSAMA!!…

BERITA KEMATIAN OSAMA : [GEMPAR] OSAMA BIN LADEN MENINGGAL DUNIA | peTUA KITA semua

TEKS UCAPAN PENGUNGUMAN OBAMA TENTANG KEMATIAN OSAMA : TEKS UCAPAN PENUH PENGUNGUMAN KEMATIAN OSAMA LADEN OLEH OBAMA | peTUA KITA semua

VIDEO BERITA KEMATIAN OSAMA : VIDEO : PENGUNGUMAN KEMATIAN OSAMA OLEH OBAMA | peTUA KITA semua

Comments
8 Comments

8 ulasan:

~C-K-K~ berkata...

bagi sya la... osama ni watak yang amerika sengaja wujudkan... Tu yang dia boleh senang2 umum kematian osama...

http://jomkongsistory.blogspot.com/2011/05/presiden-obama-umum-kematian-osama.html

Tok Esah berkata...

atok, gambar tuh fake.. bukan osama!! dop tahu lah betul ke tidak kan

AiMaN berkata...

@Tok EsahYup..bukan osama

NURUL AINI NORAZMAN berkata...

saya sgt setuju dgn CKK,. pndapat saya,.Osama tak pernah wujud,. tu cume watak yg sengaja diwujudkan oleh amerika,.utk memudahkan kerja serang2 nih,.

Cik Mila berkata...

sy stuju watak osama mmg tak pernah wujud pown..kalu wujud pown, dah dikesan oleh dek stelit

Cik Mila berkata...

aku tak tau nak al-fatihah kt osama tau pun tak...sebab tak pasti wujud tak osama nie

Myvitrd berkata...

kita kena kencing je dengan us yang kata osama bin laden dah mati..padahal watak tu us sendiri yg create untuk kucar kacirkan umat islam

AiMaN berkata...

@Myvitrdmungkin jgk