Ahad, 13 Mac 2011

[HOT] BORANG PERMOHONAN MENJADI AWEK KINI DIBUKA!!!

hari ini..atok mengishtiharkan..sesiapa yang nak jadi awek atok mulai saat ini hendaklah mengemukakan borang permohonan..selain itu, perempuan-perempuan semua hendaklah mengisi borang dibawah yang akan disediakan di kaunter hadapan pejabat atok atau perempuan-perempuan semua boleh memuat turun dari entry ini..

applicationforgirlfrien

kalau x nampak boleh klik pada gambar untuk gambar ini membesar

disamping itu, perempuan-perempuan tersebut hendaklah memenuhi syarat-syarat dibawah

  1. sembahyang fardu tidak tinggal
  2. sihat tubuh badan dan minda serta waras
  3. status wajib single..dah berpunya tidak akan dilayan sama sekali
  4. tidak banyak “songeh”/ kerenah..macam karenah birokrasi la..
  5. tidak mengada-ngada.
  6. umur hendaklah tidak melebihi 25 tahun
  7. perempuan yang bekerjaya lebih diutamakan
  8. diharamkan meminta barang kemas sepanjang menjadi awek atok.
  9. semasa keluar “dating”, awek tersebut hendaklah membayar sendiri segala kos, meliputi kos makan,minum,tengok wayang mahupun kos ke tandas..
  10. sekiranya anda telah terpilih menjadi awek atok, anda tidak semestinya akan kekal bersama atok..atok boleh ceraikan anda pada apa-apa masa dan keadaan sekalipun.
  11. awek atok wajib setia pada atok..namun, atok boleh memiliki seberapa banya awek yang atok suka..

 

setakat ini, itu saja yang dapat atok gariskan..segala peraturan dan syarat tertakluk kepada pindaan dari masa ke masa..keputusan atok adalah muktamad

segala rayuan akan ditolak mentah-mentah jika mana-mana permohonan yang telah melanggar syarat serta peraturan yang telah ditetapkan..

SELAMAT BERJAYA~

Comments
8 Comments

8 ulasan:

najwa's berkata...

ini tidak adil! :P

nur zalfa afra berkata...

syarat2 die,,ok, yang first, ok,
second ok,, pass
third ,, lepas,,
4rd,, lepas,,
5,, ok..
6,,ok
7...ok...
8...ok....
9,,pun ok gak,,lepas,,
10....ok,,
11... tak adil betul,,kahkahkah

just a comment,,,

Eris Eins berkata...

ok.ini kelakar atuk. palin x leh blah, breasr size. perghh

hahahaha

Shira Afya Hashim berkata...

haha atok atok..
syarat2 atok tu oke2 lagi kecuali no 11 tu la..tamak sungguh. haha..

Farah Hanim berkata...

kedekutt -.-

naqiah berkata...

hohohoho....

NuReLLe berkata...

kedekut punya ATOKKKKK...hukhukhuk...:D

~CiK TiNieY~ berkata...

terima kasih je la atok...haha