Sabtu, 19 Februari 2011

PELIK & X PASTI part6

dah lama atok x berkongsi mengenai benda pelik kan? dan sampai sekarang sudah sampai bahagian ke-6..sesiapa yang baca siri-siri sebelumnya boleh cari dalam blog atok..

benda pelik pertama ialah ALIEN ni..betul ke wujud si Alien ni? atau ni tayol? atau makhluk apa?

ada sesiapa tahu x kewujudan makhluk macam ni?

image

MANUSIA GIGI BERLAPIS 2..hohoho..agak menakutkan la..dah macam ikan jerung je..cucu tahot x? atau ada kawan-kawan cucu pun jadi macam ni?

image

ada jugak ke JAHIT LUKA PAKAI RIBBON? hohoho..amacam ni? manyak takut..huhuhu..atok dulu pun pernah kena jahitan luka di kaki sebab ntah la..tetiba tengak syok mandi di air terjun, tengok dalam ari kaki dah berdarah..dapat banyak jugak jahitan..huhuhu

image

kerana pulut santan binasa, kerana mulut badan binasa..LADA BERLIDAH…kah3..jangan ingat manusia je boleh bercakap..mungkin lada ni pun boleh bersuara..siapa tahu kn?

image

cucu percaya? atok pun x pasti..hmmmmm

Comments
3 Comments

3 ulasan:

nur aisya humaira berkata...

uishh2,ngeri plak tgk...:)

ain frenky berkata...

haah lhaa ngery....ujud ka????huhuhuiii takotss...^____^

pha is berkata...

yang jahit pkai ribbon nmpak mcm pkai "corset" la pulak... hhehehe