Isnin, 17 Januari 2011

APA MAKSUD "VOGUE" ?

da pepagi buta bertanya...hahaha...atok dalam kelas Kursus Kemahiran Maklumat (KKM) sekarang ni..hik3...ada pensyararah tanya..maksud perkataan "vogue" tu boleh cari kat mana..sume xtaw...hahaha..baru je belajar dah tanya..kejap la kn..kitorang x "study" lg..

tapi..yang atok x paham..apa maksud VOGUE tu? atok da pernah dengar dari kawan-kawan sebelum ni..tapi x taw apa maksudnya..cucu taw x? kalau tahu..boleh share sikit??
adakah VOGUE tu sejenis gelas atau kasut?? hurmmmm...tolong!!

Comments
7 Comments

7 ulasan:

Awanama berkata...

hahah... gelas ngan kasut tuh artistik bg melambangkan Vogue...

s.y.a.r.q berkata...

selalunye vogue ni dikaitkan dgn perempuan:)
vogue tu bukan bermaksud cantik, atau pon jelita atau pon comel.. Tapi macam menarik, tertark ko mmg dabommb!! Ha ha ha :)

ANIS HJ SUKARTI berkata...

vogue tu ialah.... alaaa.. tu la... hmm... susah nak explain.. mcm tu la... (sebenarnya saya pun tak pasti tok).. hahaha maaf yea

CahayaCintaIlahi berkata...

hehe alahai.. cucu pUn tak taw la vOgue tu ape
adeh sbb cucu ni tak vogUe so tak leh nak explain la tok ngeeeee

neni izazi berkata...

vogue tu mcm saya...hik..hik....

Muttallif berkata...

mamaVouge = mama Mengamcam!
AtukVouge = Atuk Mengancam!<--ini cucu Suka!!
NenekVouge= Nenek Mengancam!!<--atuk Suka tak??

ngeee ngeeee Ngeeee

<a href="http://i-think-of.blogspot.com/2011/01/kerjaya-dalam-bidang-pertahanan.html>KerjayaDalamBidangPertahanan</a>

Awanama berkata...

Dri pemahaman sy vogue tu adalah potongan pakaian y ikut bdn .. Hehehe