Isnin, 17 Januari 2011

AKSI BASAH

hahaha..tajuk gila lucah! serius ni..memang cerita pasal aksi basah…budak2 bawah umur tolong jangan baca..

image

camni..lepas balik kelas petang tadi, atok buat la blogwalking sikit..bila da masuk asar, sembahyang asar jap..lepas sembahyang asar atok sambung blogwalking balik..perghh! memang ngantok la mengadap laptop lama-lama nih..

tetiba atok dikejutkan oleh seorang perempuan. memang lawa perempuan tu, kalau mana-mana lelaki tengok rasa xde niat nak kapel ngan pompuan tu…sah-sah lelaki tu pondan..hahaha..memang lawa..cantik..body solid..semua terbaik lah..

tiba-tiba dia ajak atok pergi jalan-jalan..atok x pasti la tempat tu camne..tapi tempat tu ada bangunan la..sekali imbas, macam dewan orang ramai..memang penuh orang lam dewan tu..perempuan tu pun tarik atok masuk lam bilik..uish! apa ni..pegang-pegang atok lagi..geli la(dalm hati punya la happy)..hahaha..

dah lama tu lam bilik tu..ada la orang panggil keluar ke dewan..dalam hati tuhan saje yang taw..nak marah ni..kenapa la x bagi “can” kejap..argh!!! lepas borak-borak dengan sapa entah atok pun masuk balik lam bilik..ada lagi pompuan tu upenya…masih setia menunggu atok..

sekejap je duk bermesra-mesra dengan dia..ada la pulak mamat-mamat mana entah duk angkut kerusi..(dalam hati : sial punya budak!)..x lama lepas tu diorang pun keluar..aish..tetiba lak hati ni jadi jahat jap..hahaha..atok pun bermesra-manja la dengan pompuan tu..positif respon..bila dah settle semua adegan “pemanas badan”..baru je start adegan paling “best”..

TIBA-TIBA! aiman…bangun aiman..dah maghrib!! aaaaaaah…tidak..habis hancur mimpi aku…aaarghhhhh..roomate atok kejut kan atok..da pukul 8.00 malam upenya..kenapa la x kasi “can” sampai puas…argh! memang tension la..dah la jarang-jarang dapat mimpi camtu..ade pulak di ganggu..memang “potong stim” la..kan?

harap-harap la mimpi tu bersambung lagi malam ni..buat perempuan tu..datang lagi ye lam mimpi atok..hik3

kalau mimpi basah dikira tangkap basah x? hahaha

p/s : nenek jangan marah..mimpi je…buka madu…waaaa

Comments
10 Comments

10 ulasan:

CikLulu berkata...

cis

mimie berkata...

hak3 sengal kan ^___^.atOk ni kan!

dina darwina berkata...

x leh blah..hehehehe..no komen

As Yusra berkata...

erkk...hahaaa....kesengetan la atok neh..

papabear berkata...

dah agak dah. mesti mimpi punya :P

Tuan-Belog berkata...

lucas betul...hahah...

ɐɥsɐɟ berkata...

iasyk3...atok2..dah tua pon mimpi basah

ɐɥsɐɟ berkata...

iasyk3...atok2..dah tua pon mimpi basah

mohd sasuke berkata...

ahaha..atok mmg lawak la..kih3

Tanpa Nama berkata...

ahahaha... ingt an ad sambungan.. ahahaha...