Selasa, 5 April 2011

VIDEO VTS 01 1

carian paling hangat di internet terutamanya di yuotube..

tajuk tersebut dikhabarkan adalah tajuk video yang konannya dilakonkan oleh pihak pembangkang..namun adakah video tersebut benar-benar membariskan pembangkang? atok dah tersempat tengok video tu sebenarnya..hihihi..kantoi!

dalam video tu tidak ada langsung unsur lakonan seks kerana telah di potong..ada into je..hmm..setakat yang atok tengok dengan mata kasar atok..atok dapat rumuskan di entry ni :

[TERGEMPAR] VIDEO SEKS MIRIP ANWAR IBRAHIM | peTUA KITA semua

di MALAYSIAKINI (5/4/2011)

image

'Ia bukan Anwar', kata Wan Azizah

Keluarga Datuk Seri Anwar Ibrahim telah menafikan dakwaan bahawa beliau adalah lelaki dalam video seks yang sebahagian daripadanya telah disiarkan di internet semalam.

Isteri Anwar yang juga presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail kata video itu merupakan "bukti paling jelas" bahawa suaminya bukanlah lelaki yang mengadakan hubungan seks dengan seorang pelacur itu.

Membaca satu kenyataan hari ini, wan Azizah berkata, keluarganya telah memutuskan untuk menonton video

yang disiarkan di Internet itu dan mendapati jelas bahawa susuk badan lelaki berkenaan terlalu berbeza dengan susuk badan Anwar.

artikel penuh : 'Ia bukan Anwar', kata Wan Azizah – Malaysiakini

Polis siasat video seks dimuat di Internet

Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar berkata polis turut menyiasat sebahagian rakaman video seks yang didakwa menunjukkan aksi seorang pemimpin utama pembangkang, yang dimuatkan di Internet.

Beliau mengesahkan bahawa siasatan itu turut meliputi individu yang terlibat memuatkannya di laman video Youtube dan di laman blog.

"Kita siasat secara menyeluruh," katanya dalam satu sidang media hari ini.

Dilaporkan, video pendek itu merupakan suntingan video yang didedahkan kepada sekumpulan wartawan dan individu berkepentingan sejak 21 Mac lalu.

Dalam pada itu, beliau turut ditanya bagaimana video berkenaan boleh dibocorkan di Internet.

Polis juga ingin tahu

Beliau ditanya demikian memandangkan individu yang mengaku bertanggungjawab ke atas video berkenaan, telah menyatakan hanya terdapat satu salinan sahaja.

artikel penuh : Polis siasat video seks dimuat di Internet – Malaysiakini

Comments
2 Comments

2 ulasan:

sabenazakey berkata...

dasyat la dunia nie,.

AiMaN berkata...

@sabenazakeymacam-macam yang dah berlaku..apabila manusia tamakkan kuasa, maruah orang sanggup dijaja