Sabtu, 2 April 2011

[HOT] LELAKI BERMEKAP

lepas kes PEREMPUAN BERMEKAP MACAM HANTU di entry [HOT] AWEKKU YANG SUKA BERMEKAP | peTUA KITA semua

image

sebelum tidur..atok nak panaskan sikit lagi pasal lelaki bermekap ni..hihihi..penah dengar x pasal lelaki mekap? bukan mekap pasal nak masuk majlis atau pertandingan..ini pasal mekap suka-suka..nak pergi jalan-jalan dengan awek pakai mekap, nak pergi kelas pakai mekap, nak gi “study” pakai mekap…ewaah2..dah macam pompuan la pulak..

setahu atok..ade je orang lelaki macam ni..atok x pasti la, lelaki ni jenis yang nak menjadi perempuan atau sejenis lelaki metroseksual..taw ke maksud metroseksual tu apa? metroseksual tu maksudnya lelaki yang menjada penampilan diri..bukan homoseksual ye..hihihi

setakat ni atok lom penah lagi berkawan dengan lelaki yang suka bermekap..atok x pasti la, adakah yang jenis “nyah” saja yang suka bermekap atau sapa-sapa je suka bermekap..bagi atok, x salah kalau lelaki pun nak bermekap..tapi, jangan la pulak pergi pakai kaler pink kat pipi..hahaha..pastu pergi pulak kaler macam-macam warna kat mata tu..dah macam toyol atok tengok..

lagipun, pakai celak di bulu mata adalah sunnah Rasulullah..jadi x salah la klaau lelaki nak bermekap sekadar memakai celak yang minyak rambut..tapi, jangan la pakai bedak dab kaler berbagai-bagai kat pipi tu..x berjenis atok tengok..

pendapat cucu pulak camne? ok x kalau lelaki ni bermekap?

Comments
7 Comments

7 ulasan:

gadis kepastian berkata...

ahakzzz kat poli aq nie siap ada y pakai eyelines ag taw....goyang aq nie yang ratu gojeng kat poli kb...hehe

mrizal berkata...

Geng2 nyah je yg suke bmekap ni tok.
Tok tolng follow blog cucu ley, tq yer tok!!

AiMaN berkata...

@gadis kepastianwah..hebat2...hahaha

AiMaN berkata...

@mrizalok..jap ye..

sabenazakey berkata...

aiyaa,..!! make up2 pulak..
tmn tasik,tepeng byk la..

WanFadhilah berkata...

eerrkk.. paling menyampah tengk laki macam ni. tak tak boleh nak salahkan dorang seratus peratus jugak..

Innanie | Ariffin berkata...

saya ada member laki suka mekap2... kadang2 kalah perempuan, barang mekapnya tu haaa!!!