Isnin, 25 April 2011

ATOK KENE KONDEM LAGI…

image

dah baca entry [WAJIB BACA!] FACEBOOK : Islam MUNAFIK ANJING JAHANAM. | peTUA KITA semua ?

atok kene kondem dekat komen entry tu la..kih3..atok x kisah sangat pun..memang sengaja atok open ruangan komen tu pada Tanpa nama / Anynomous pun..sebab atok nak orang komen entry dan blog atok seikhlasnya..akhirnya, tanpa nama dah komen dengan seikhlas hatinya (atok fikir la)

pasal pulun cerita dan sebarkan benda camni..ingat x lagi entry [WAJIB BACA!!] FACEBOOK : Pengumpul Gambar Awek Bertudung | peTUA KITA semua ?

dalam entry tu, atok ajak sesapa je untuk share dan likes entry tu sebab niat atok sekadar untuk menyebarkannya di facebook..memang betul..kalau dah sebar, maknanya dapat trafik..tapi, trafik bukan tujuan utama..tujuan utama atok adalah nak bagi maklumat..kalau sekadar nak cari trafik..baik atok buat entry lucah share video blue..lagi masyuk..kah..kah..kah..(gurau je)

dan..dalam entry [WAJIB BACA!!] FACEBOOK : Pengumpul Gambar Awek Bertudung | peTUA KITA semua , ramai orang bersetuju untuk “report” page Pengumpul Gambar Awek Bertudung..pada masa tu, atok pun xtaw sangat lagi pasal report page ni..akhirnya, setelah lebih 5000 orang “LIKES” dan “Share” entry [WAJIB BACA!!] FACEBOOK : Pengumpul Gambar Awek Bertudung | peTUA KITA semua , ada jugak yang report..maka, page tersebut berjaya dipadamkan..kalau x caya..cuba cari..wujud x lagi page tu..

image

jadi, soal page yang kutuk islam itu dah di delete atau tidak tu atas bilangan orang report..kalau ramai yang report, maka pihak facebook akan ambil tindakan atas page atau group terbabit..malah, x mustahil page yang seperti ni boleh muncul balik..apa yang hanya atok mampu buat adalah memberitahu, menyebarkan dan me”report”..

soal delete atau tidak tu terserah pada tindakan kita sendiri terhadap page/group dan jugak pihak facebook..atok hanya sekadar menyebarkan..kalau cucu rasa x suka dengan entry atok, x perlu la nak like..hihihihi

kalau nak report page yang kutuk islam tu boleh klik disini : [WAJIB BACA!] FACEBOOK : Islam MUNAFIK ANJING JAHANAM. | peTUA KITA semua

Comments
4 Comments

4 ulasan:

Pha Is berkata...

stuju ngan atok... ni just usaha kita... hasilnya, tawakkal jew...

c-tea berkata...

em..ni yang tak suka dengan sesetengah blogger yang suka kondem orang dengan tanpa nama

Tanpa Nama berkata...

saya tak like pun hehe... igtkan atok ni jenis blogger tak terima pandangan.. tapi aku nasihat jangan duk sebar pun , mmg org yg buat page tu nak dpt perhatian .. aku rasa page bertudung tu dia yg dlete sendiri ..

AiMaN berkata...

@Tanpa Namaatok terima je pandangan sapa2 pun..asalkan masuk akal..hik3..

sapa2 blh bagi pandangan..cuma, penilain adalah berdasarkan pada kebijaksanaan dan emosi masing2...