Selasa, 26 April 2011

[18SX] KEGUNAAN, KEKURANGAN, & KELEBIHAN CYBERSEX

pernah cucu dengar pasal cybersex??

image

atok pun baru je dengar semalam..kih3..melalui entry satu blog..atok dah lupa blog mana..lepas baca entry tu, atok rasa tertarik pulak nak taw..apa itu cybersex..

apa kebendanya cybersex?

sex dengan alatan komputer? atau, sex dengan robot??

teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet…

SALAH!!Nyah-Nyah

 

cybersex tu maksudnya aktiviti seksual atau ghairah melalui komunikasi oleh komputer.

dipetik dari wikipedia

Cybersex - Wikipedia, the free encyclopedia

Cybersex, also called computer sex, Internet sex, netsex, mudsex, TinySex and, colloquially, cybering, is a virtual sex encounter in which two or more persons connected remotely via computer network send each other sexually explicit messages describing a sexual experience. It is a form of sexual roleplay in which the participants pretend they are having actual sex. In one form, this fantasy sex is accomplished by the participants describing their actions and responding to their chat partners in a mostly written form designed to stimulate their own sexual feelings and fantasies

paham?? dah taw cara guna cybersex..apa gunanya cyber sex ni?

image

  • untuk mendapatkan pengalaman bagi penulis yang ingin menulis adegan seks lebih realistik, dengan bertukar idea
  • Kerana cybersex dapat memuaskan beberapa keinginan seksual tanpa risiko penyakit menular seksual (PMS) atau kehamilan, itu adalah cara fizikal yang selamat bagi kaum muda untuk bereksperimen dengan fikiran seksual dan emosi.
  • Dalam hubungan jarak jauh, cybersex boleh berfungsi untuk mempertahankan dimensi hubungan seksual  di mana mereka melihat satu sama lain..macam webcam la

itu dalam hukum hakam bukan islam..apa pulak yang islam tegur tentang perkara yang melibatkan cybersex ni

Dan mereka yang menjaga kehormatannya (dalam hubungan seksual) kecuali kepada isteri atau hamba sahayanya, maka sesungguhnya mereka tidaklah tercela. Maka barangsiapa yang mengingini selain yang demikian, maka mereka adalah orang-orang yang melampaui batas.[Maksud surah al-Mu'minun 23 - 5,6,7]

atok rasa..firman Allah tersebut sudah cukup untuk menjelaskan bahawa cybersex ini diharamkan apatah lagi jika berhubungan dengan selain isteri..hohoho

Comments
3 Comments

3 ulasan:

LadyBird berkata...

kalu rs x tahan.. better kawin je kan atok.. kalu x pun.. puaser..

AiMaN berkata...

@LadyBirdmsalahnya..diorang, buat cybersex ni mlm2..bukan siang2..so, mlm x pose..huhuhu..

nak kawin xde duit..aish..susah nye nk kawin zaman sekarang nih

Encik Happy berkata...

gambar main peranan . haha.