Ahad, 27 Mac 2011

3 CONTEST DAH ATOK MENANG….yeah!!

hahaha..hati terasa riang..mau je nak melompat-lompat sampai ke syiling..

apa x nya..sepanjang atok berblogging ni….alhamdulillah, atok dah menang 3 Contest…hik3…x caye? aish…kenapa x caya lak?

baru je tadi atok dapat tahu yang atok menang contest dari Puteri Katek, puteri katek umum pemenang contestnya di entry [ kAtEk ]: PEMENANG KATEK EXPLORER ..nampaknya entry penyertaan atok iaitu KATEK EXPLORER | peTUA KITA semua ada tuah….

contest sebelum ni yang atok menang, atok join contest dari ..ロスマワニ..n0thing impossible... , atok menang ketegori ENTRY BEST..hihihi..x caya jugak?? nah buktinya ..ロスマワニ..n0thing impossible...: .1st give away AKA contest from me :Keputusan!!! =)

contest yang pertama pulak atok dah lupa linknya..hihihi..maaf ye kepada penganjur..contest pertama yang atok menang tu, atok dapat reload RM5.00…kira beruntung jugak la blogging ni..siapa cakap buang masa ah?!?!?!?!?!

time kasih sekali lagi buat Puteri Katek kerana dah reloadkan RM10.00 ke telefon atok..terima kasih banyak2 ye..hihihi

p/s : ada contest lain x?..atok nak join..hihihi

Comments
7 Comments

7 ulasan:

GeminiGurlz berkata...

atok!!
ambik ni... hehe

http://bibie-mumui.blogspot.com/2011/03/jom-cari-gambar-tersembunyi.html

putERi-kAtEk berkata...

hahahaha

sama2 atok....

tudiaaaaaaaaa contest lagi

Bella Bell berkata...

rajinnya atok join contest....bagos3..hehee

pRiNCe berkata...

http://hackerz91.blogspot.com/2011/03/contest-cabutan-bertuah-untuk-semua.html


cube la...:)

AiMaN berkata...

@Bella Bellsesaja ilangkan boring...hihihi

Orang Kampung berkata...

wahh hebatnya atok..
cucu ni lgi hebat.. menang 4 dh.. haha..
baru 1 hadiah yg dpt.. haha..
yg lain, xtau la.. huhu

Eris Eins berkata...

melawat atuk kat sini,heh

atuk yg hebat,
hamboi bnyak nye dia menang.
xde petua ke?

kehkehkeh