Selasa, 18 Januari 2011

UNDI ATOK [AiMaN] BOLEH?

imagesebenarnya macam ni..atok ada jenguk satu blog..nama blog tu belog cikjan..apa yang menariknya..dia nak jadi sponsor tuk hadiah contest atok..ala..contest GIVE AWAY dari ATOK tu(kalau nak taw,klik je)..

camni…ini entry asal cikjan pasal nak jadi sponsor hadiah tuk pemenang contest GIVE AWAY dari ATOK :mencari blogger utk disponsor contest.. :)… dah tengok? lepas tu..atok tawarkan la untuk cikjan..kalau cikjan setuju untuk jadi sponsor hadiah pemenang contest atok..atok akan kasi iklan percuma pada cikjan.seumur hidup blog atok..

lalu cikjan tertarik..akhirnya cikjan terpaksa buat undian tuk pilih siapa yang patut disponsor..rujuk entry ini :mari mengundi..kalau cucu rasa cikjan patut pilih atok..cucu vote la untuk atok ye..untuk mendapat sponsor hadiah pemenang dari cikjan…tarik tutup undi ialah 19.1.2011..sampai jam berapa atok x pasti.

cucu pun join la contest atok ni..mana taw,,ada rezeki boleh menang hadiah dari atok dan cikjan sekali..

 

p/s : cari tempat camni(gambar) kt belog cikjan..pastu undi atok..AiMaN tu atok la..ataupun..cucu klik je kt sini : http://belogcikjan.blogspot.com/ terus ke belog cikjan dan jangan lupa..UNDI AiMaN

Comments
2 Comments

2 ulasan:

Cikjan berkata...

gud luck atok.. ;)

efa nur berkata...

waahh..nk undi atok.. !! :D
semoga atok berjaye :)