Khamis, 11 November 2010

NUFF BAGI 1 JUTA KEPADA BLOGGER...

jika melengkapi syarat2 dibawah..apa syarat2nya??






OK...ATOK TIPU...hahaha

ape atok nih!! hehehe..ala..atok gurau2 je..sebenarnya atok join 1 pertandingan..pertandingan per1 atok...iaitu pertandingan....


kalau nak join jugak..klik pada nama pertandingan kat atas tu..best hadiahnya..tiket free ke GENTING HIGHLAND..bernilai RM88.00...wah..lau dapat ni..atok nak beli kat nenek 1..pastu nak ajak nenek main roller coster kat sana..hehehe..tapi atok kene buat 1 entry..iaitu pasal....jeng..jeng..jeeeeeng....ini dia :

kalau saya(atok) jadi JUTAWAN.....

hmm..bila fikir balik..apa jutawan tu? jap ye..atok pegi tanya lebai GOOGLE....bila atok taip..ini yg atok dapat :

klik lau x nampak..benda kecik cucu oii...

atok pusing2, jalan2.....last2 x jumpa maksud jutawan ni..hampeh~..tapi, tiba2 fikrah pemikiran atok bertanya..adakah jutawan itu bermula bila mempunyai harta melebihi 1 juta?? mungkin..jadi..atok akan tulis berdasarkan nilai paling rendah iaitu 1 juta..hahaha..manyaknye duit atok~

mula2...kalau atok da ade duit manyak ni..atok nak ajak nenek kahwin..yea! akhirnya tercapai impian mendirikan umah tangga bersama orang tercinta di lubuk hati...

pastu atok nak buat baik sket..hehehe..atok nak derma la kepada mana yang patot..tapi kadang2 atok terpikir jugak..adakah orang yang meminta derma ni miskin? cuba cucu bayangkan..1 orang bagi RM 1.00..kalau 30 orang bagi..dah dapat RM30.00..darab dengan sebulan..dah RM900.00..boley kaya jadi pengemis ni..hehehe..tapi atok bagi la jugak sikit derma..sebab duit atok banyak lagi...1 JUTA~~

pastu, atok nak letak lam ASB..Amanah Saham Bumiputra la..hahaha..untuk cucu2 atok nak belajar..almaklum la..kos belajar skrg ni mahal..jadi atok menabung la cikit2 untuk kebajikan cucu2 atok tercayang nih..bukan pe..kot duit ptptn x cukup..memang x cukup pun..kah3..ley mintak ngn atok..tp jangan la tiap bulan mnx RM1000.00..cepat abis la duit atok nanti..hohoho...

yang lebey2 tu..atok nak buat pegi honeymo0n..nenek nak sangat pegi korea..katanya nk jumpa mamat2 lam skrin laptop dia tuh..x layan la atok mamat2 jambu tuh..baik atok bawak nenek pegi buat haji ngn umrah..hahaha..so0, kami akan berhoneymo0n di mekah je la...

itu saja dari atok...kalau la atok ada 1 JUTA....

pastu atok kene tag cucu2 atok yang lain..sapa pilihan atok agak2 nya??


itu yg atok dapat tag kan..semoga cucu join la contest tu...
Comments
5 Comments

5 ulasan:

peni anani berkata...

waaahhh... pakcik menang moto... kata pakcik lam iklan power root tu... hak3

res ipsa liquitor berkata...

atok..hahaha.. cucu join atok
eh bukan join atok..join contest

AiMaN berkata...

peni : harap2 la menang moto..hahaha

res : join la..meriah kn blog kawan atok tu..

jaa_kat berkata...

huhu,tgok la klau rajin nk join..

AiMaN berkata...

kat : join la weh..member aku pnye ni...