Khamis, 11 November 2010

CAYE JANGAN X CAYE...hehehe

semalam atok ada bgtaw pasal PETUA BAYI DEMAM kn? hari ni ada seorang cucu mengiyakan petua atok...bukan pe..saje nk meyakinkan cucu2 sekalian...hehehe...lgpun sebagai reward ke atas cucu yang rajin2 jenguk atok,baca ceritera tok n komen entry atok..nak kenal sapa cucu tu??

meh klik SINI

nama cucu tu aNa d'sKoDenG

kata cucu atok tu :

yer atok..
mekasih ingatkan..
cucu atok ni dah tadak baby ..yg ado cuma yg besar sorang
tp dulu² masa yg besor ni masih baby..gitew laaa cucu wat atok. alhamdulillah..mmg berkesan..esp tang daun bunga raya tuh. sanggup tanam pokok bunga raya..semata nak amik daun, pasal anak salu ngat demam..

atok : begitu la katanya..tapi satu je atok nak ingatkan..kita hanya mencuba..ALLAH yang menyembuhkan..tapi jangan lak duk berdoa je pada ALLAH tapi x berusaha..jika cucu berusaha..pasti ALLAH bantu...dan 1 lg..jangan percaya bulat2 pada petua atok..semua ni datang dari ALLAH..kalau cucu percaya bulat pada petua ni..akan jadi syirik pula sebab menyamakan petua atok dengan kehebatan ALLAH dan menafikan hak ALLAH untuk menyembuhkan penyakit..

pape pun..selamat beramal...

p/s : buat mereka yang bukan beragama islam..berdoalah pada tuhan masing2...kita mempunyai kepercayaan dan pegangan agama sendiri..namun, bagi mereka yang tidak pecayakan adanya tuhan..cucu boleh terus mencuba petua atok dan ubat-ubatan..moga2 cucu sihat selalu..
Comments
2 Comments

2 ulasan:

aNa d'sKoDenG berkata...

alamak atok..cucu ucap mekasih laa...tulung pemeskan blog cucu kat ruangan atok niii..mekasih tok ~!

AiMaN berkata...

came2 cucu ku...