Ahad, 14 Ogos 2011

GAMBAR YUYU ZULAIKHA DISABOTAJ

ingat lagi pada yuyu zulaikha yang atok pernah citer banyak kali dalam blog suatu ketika dulu? orangnya kecik comel memikat hati..huhuhuhu…kepada sesiapa yang belum kenal boleh ke blognya di http://kupukupukecik.blogspot.com/

image

dan..ingat lagi tak entry atok yang pernah menggemparkan tanah air pasal curi gambar awek-awek cun di pesbuk?? kalau dah lupa-lupa ingat boleh ke sini : [WAJIB BACA!!] FACEBOOK : Pengumpul Gambar Awek Bertudung ~ Petua Kita Semua …kat situ atok penah citer pasal sekumpulan manusia yang tak bertanggungjawab mancurik pic gadis-gadis yang cun sebagai santapan mata…atok pun penah tengok jugak..kui3..tapi, tu cerita lama..

ini ada cerita baru..kali ini menggunakan taktik yang sama, cuma tujuan yang berbeza..si fulan ni akan amik gambar sesiapa saja yang dia suka dan buat FAKE FB PROFILE!! sebelum ni atok selalu je tengok fake fb profile..tapi semuanya guna pic pemimpin dan orang yang atok tak kenal..kali ni atok terkejut..

WTF!! YUYU pun kene?? hah! mesti cucu tak cayakan? nah atok sertakan buktinya..

image

si Princess Rara ni guna pic yuyu!! arghhh..atok tak dapat nak terima..atok yakin tu bukan keje yuyu..

image

memang banyak dan aktif si Rara ni

image

damn!! ingatkan satu dua keping je gambar yuyu yang dia cilok..berlambak beb!

imageimage

amacam?? 18 gambar yang dia curik!! sesiapa yang nak kenal si Princess Rara ni boleh ke sini : http://www.facebook.com/profile.php?id=100002602735709

pesanan atok : tolong jaga pic cucu sume..especially perempuan..sebab dah banyak orang yang kene sabotaj diluar sana..diorang akan guna pic kita dan buat fake fb profile lalu komen dan kata yang bukan-bukan..bukan apa..takut nanti family atau kawan kita tengok macam mana? malu sakan tu dah satu hal..satu hal lagi, mesti ada yang pandang serong kalau diorang tak tahu benda sebenar..

satu lagi..kalau boleh tolong la privatekan gambar-gambar tu..sekarang macam-macam boleh jadi..jangan terkejut kalau muka cucu tapi body model pakaian dalam…mula la orang kata kita ni pelakon lucah..bukan apa..sekadar mengingati..

soo, WATCH OUT plissss…..

p/s : tolong LIKES untuk sebaran di facebook bagi memperingati sesama mulim dan muslimat supaya kita terhindar dari perkara khianat seperti ini..insyaAllah

p/s : lupa lak nak bagi taw..sesiapa yang kenal yuyu zulaikha atau ada fb dia..boleh tolong bgtaw dia x? ataupun kasi je entry atok ni kt dia..cakap kat dia..atok dah cuba nak hantar mesej di pesbuk..tapi, x dapat..huh!

Comments
8 Comments

8 ulasan:

wan_cikgumuzik berkata...

perrgghhhh..!!! terrbaeekk...!!

NuSaNa NoSa 91 berkata...

menakutkan.. =.=

tp atok jumpa mana princess rara ni?? jeng3~

AiMaN berkata...

@NuSaNa NoSa 91 atok jumpa kt group ape tah..lupa lak..nanti atok cari balik..

najihahfara berkata...

walamak...terjual tu

yaya_flanella berkata...

baik atok. *gaya2 cucu mendengar nasihat

SN berkata...

dunia tanpa sempadan,bnyk je mcm ni...ntah gmbr sape2 dah kena agknyer

Khidhir berkata...

biasa la tu. nak salahkan dorang pun takley gak. kita yg letak kan.
kalau da ada kat internet,mmg kena terima la nasib untuk di copy camtu

Qa berkata...

cian yuyu..ramai yg guna gamba dia