Sabtu, 25 Jun 2011

YOUTUBE & FACEBOOK : PRO PR vs PRO BN..

image

salam..

bercakap soal potik dan fungsi media..kalau sebelum ni, cara berkempen hanyalah melalui ceramah dan media massa (BN), tapi sekarang cara berkempen dan menyampaikan maklumat sudah terbuka luas dengan kedatangan internet..kalau sebelum ni, orang cakap hanya umno-bn yang memonopoli kempen di media massa dan media cetak..tapi sekarang??

atok tengok, dah ramai mulai teroka cara berceramah dan berkempen yang baru iaitu melalui youtube dan facebook..pergh!! memang dasyat la diorang berkempen..atok pun kadangkala turut terlibat sama ber”gaduh” ideologi dan mempertahankan parti politik tertentu..hihihihi

pusing balik pasal yg atok nak bincangkan sebenarnya..dalam post ni atok nak kongsi sedikit mengenai channel di Youtube dan group di Facebook milik PRO PAKATAN RAKYAT dan PRO BARISAN NASIONAL..bukan apa..atok nak kasi keadilan sikit..biar penyokong pakatan tahu apa yang pemimpin barisan nasional buat dan biar penyokong barisan nasional tahu apa yang pemimpin pakatan rakyat yang buat..

CHANNEL DI YOUTUBE MILIK PRO PAKATAN RAKYAT

CHANNEL DI YOUTUBE MILIK PRO BARISAN NASIONAL

sebenarnya atok x berapa tahu sangat pasal channel milik pro BN ni sebab atok cenderung pada pro pakatan..jadi, buat penyokong tegar BN, sila bagi URL dan nama Channel yang pro Barisan Nasional..biar atok tahu sikit..kih3..

GROUP FACEBOOK MILIK PRO PAKATAN

GROUP FACEBOOK MILIK PRO BARISAN NASIONAL

sebenarnya ada banyak group di facebook..atok hanya senaraikan 2 je sebab tu group paling aktif dan “PANAS”..so, sesiapa yang nak tengok hujah siapa yang lebih bagus..boleh ke group tersebut..atok dah hyperlinkkan..

selamat berjuang~

p/s : sesiapa yg tahu channel milik PRO PAKATAN dan PRO BARISAN NASIONAL tolong bagitaw atok diruangan komen..atok akan tambahkan..cepat2! hihihihi

Comments
1 Comments