Rabu, 29 Jun 2011

PENGGUNA PRABAYAR/TOP UP AKAN DIKENAKAN CUKAI 6%

hahahahahaha…

atok rasa inilah model negara kebajikan terbaik yang pernah diilhamkan oleh pemimpin seluruh dunia..tiada kerajaan didunia ini mampu memberikkan kebajikan yang sebegini baik untuk rakyatnya..malah, atok rasa makhluk asing pun tidak terfikir untuk melaksanakan model kerajaan berkebajikan seperti ini..

x percaya??

image

macam mana?? tu la..mak ayah bagi duit beli top up buat cal pakwe dan makwe..sekarang, sama-sama kita dengar nasihat Timbalan Perdana Menteri, Muh@#%$^#@*

ini apa kes??

Bil elektrik PM, TPM RM160,000 sebulan

Mengikut jawapan bertulis, RM48 juta dibelanjakan antara tahun 2006 hingga 2010 bagi penyelenggaran kediaman kedua-dua pemimpin negara itu.

"Begitu tinggi perbelanjaannya sedangkan kediaman itu tidak digunakan sepenuh masa,” kata Siti Zailah, yang hadir bersama.

Menurut jawapan itu, hampir RM33 juta dibelanjakan untuk menyewa kediaman lain semasa tempoh itu. Sewa dibayar kepada Perbadanan Putrajaya.

RM3.5 juta lagi dibelanjakan untuk kerja baik pulih, RM10.2 juta bagi bil elektrik dan RM1.9 juta untuk bil air.

sumber : Bil elektrik PM, TPM RM160,000 sebulan – Malaysiakini

atok rasa nak jentik je telinga Muhyi$$$$$$$$$

imageATOK : sedang melatih burung gagak untuk hantar mesej..sbb free je..hihihihi..kat KL banyak burung gagak

P/S : Klik iklan disebelah untuk tambah dana atok nak gi BERSIH 2.0 nanti --------------------->

Comments
13 Comments

13 ulasan:

forever love berkata...

pemimpin malaysia sekarang nie bodoh.. semua nk cukai.. yela.. sebab nk tanggung kos kehidupan diowg tue.. sebab tue rakyat kene bayar cukai.. 1malaysia konon.. pirahhh!!!!

puteraduyong berkata...

adoiii...kena lagi nampaknya...iskk

fRaMe+LenSeS berkata...

palotak depa la.. tu la. maju sangat kan? hambikk..

pha is berkata...

pergh... panas je aku baca.. mmg dasar buta perut sunggh...

AiMaN berkata...

@puteraduyong inikan 1malaysia..semua dapat rasa kemewahan negara kita yang hasil ekonomi yg meningkat saban tahun

AiMaN berkata...

@forever love jgn marah sgt..nanti pak Jib naikkan cukai lg..hihihi

pRiNCe berkata...

cayalah atuk..esok gak sy copy paste entry ni ye..hehe..:)

AiMaN berkata...

@pRiNCe hahaha...copy je..

mottymot berkata...

tak munasabah. =.= tu la jadinya bila pemimpin 'bijak' sangat !

lepas ni marilah kita beramai ramai pakai public phone.

mushroom berkata...

xpuas hati tol la kalau topap pun nak kena cukai jugak. aku dah lah topap seminggu 2-3 kali. jgn la nk membebankan aku. adess!!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah kah.....padan muka...

misz athiqah berkata...

damn it r..apsal plak nak kenakan pada kita cuaki tue???..ah!!!...mengong r pemimpin malaysia skang nie...konon kebajikan rakyat nak dijaga....jaga ape kbda camne..bil dia lagi tinggi dari kita...

Tanpa Nama berkata...

ce bg link bernama tu..klu stakat crop image cmtu ak pon blh wat berita sndiri...