Khamis, 5 Mei 2011

SEBAB ATOK CERAIKAN NUFFNANG TANPA TALIAN HAYAT

hah..atok nak berkongsi sikit pasal satu benda nih..atok baru tahu bahawa iklan tidak boleh diletakkan ikut suka suki hati cucu je..hik3..

ini bukan mainan..ini adalah teguran yang serius..meh nak citer..sebelum ni atok pakai nuffnang..rasa gembira terloncat-loncat sampai terbang ketayap bila dapat earning nuffnang..apa x gembiranya..dulu atok pernah dapat RM90++ dengan hanya satu BE dalam tempoh sebulan..memang mantap la…dah la dapat banyak BE..kalau x dapat BE pun..sekurang-kurangnya satu minggu pasti dapat RM7.00++

itu dulu….long-long time ago…

sekarang?? dah berbulan-bulan x dapat BE..kempen biasa pun dapat sekitar RM3.00-RM4.00 seminggu..nak beli topup pun x lepas cucu oiiii…

sekarang..atok dah berubah angin, menongkah arus untuk bersama advertlets,walaupun atok telah diwarning berjuta-juta kali dengan nuffnang jika atok memadukan syarikat iklan diblog..dialognya sebegini :

atok : hai nuffnang..apa khabar (muka cuak)

nuffnang : apa hal ni sayang?(masa ni tengah baik lagi) nampak takut je…

atok : macam ni, atok dah fikir masak-masak..

nuffnang : owh, bagus la kalau nak masak hari ni..x perlu la sayang nak makan luar..

atok : grrrrrr…gini lah..ATOK NAK MADUKAN SAYANG!!! boleh?

nuffnang : pangggggg(tampor)..pantang tok nenek aku orang madukan keturunan aku!!.haih..engko dah lupa ke segala earning yang aku bagi dekat ko dulu? ko dah lupa, aku bagi BE dekat ko?? ko lupa ke dengan graf hijau tu la ko duk berlagak dengan trafik ko dekat bloggers lain..

atok : puihhhh(meludah) alah…x heran pun..setakat  bagi total earning RM200+ dah nak kecoh..en.BEN dapat berjuta-juta rilek je ceraikan ko..ko jelez ke hah??

nuffnang : (menangis teresak-esak kerana x dapat menahan sebak) ok..xpe2..kalau ko nak madukan aku..aku akan buang status geli-geli dengan ko..aku xnk main geli-geli dengan ko dah!! habis madu, sepah dibuang

atok : alah..bukan pangkat dato’ pun(sambil jelir lidah)..k.lah..ko nangias la puas-puas dulu..aku nak cari geli-geli yang baru…hahaha

pusing-pusing kampung……

advertlets : hai..hensem abang hari ni..

atok : hik3..dah selalu macam ni..(berdebor, first time dipinang)

advertlets : dengar khabar..abang gaduh dengan nuff semalam..ye ke?

atok : a’ah..abg gaduh giler-giler..nuffnang xnk lagi dah main geli-geli dengan abg..

advertlets : hah!! macam ni..apa kata abg main geli-geli dengan saya..saya bayar dengan harga mahal untuk abg..

atok : (diam seribu bahasa)

advertlets : mesti abg x caya kan?? xpe..abang cuba la dulu..ok?

atok : ada syarat x? kalau advertlets duduk serumah dengan nuff boleh x? sebab, atok belum ceraikan nuff sepenuh hati abag lagi..abang masih ada hati pada nuff kerana graf hijaunya je..lagipun,atok x banyak duit nak buat rumah baru

advertlets : ok je..saya x kisah..asalkan abang bahagia bersama saya..

atok : ok..jum2…

atok pun..dengan rasminya bergeli-geli dengan advertlets pada 25.4.2011 sekitar jam 3.00 petang..setelah hampir 10 hari bergeli-geli..akhirnya

image

macam mana?? agak-agaknya nak ceraikan x nuffnang tu?? kih3..fikir-fikirkan..

Comments
23 Comments

23 ulasan:

shah berkata...

sempoi la ko punya dialog..
hahahahaha..
tapi dulu aku ada pasang adverlets kat blog movie aku..
dh rm90 beb..
tp satu hari tue,aku cek duit aku hilang sume..
RM0 beb..telur jer tinggal..
hantar support tiket diam jer..
babi punya adverlets..
skrg tak tahu la..
tunggu jer la..

Bella Bell berkata...

hahhaha..kelakar la atok ni...adehh..

lumayan la..ni nak main geli2 dgn yg baru ni..tp kalau ada nuff lagi xpe ke pakai advertlets?

MyraRahim berkata...

atok2. bijok2..
:D

Jemari MonteL berkata...

gelenyanye atok.... geli2 ek..... grrr....

AiMaN berkata...

@Bella Bellkalau pakai advertlets..hilang la status geli tu..atok masih letak nuff, sbb nk tgk graf ijau je pun

www.fierapirot.bolgspot.com berkata...

wahh byklah jugak..=)

Misshy Innz berkata...

banyak dgr cite tak best kalau gune adverlets .
pape pun , gud luck ! ;)

Genta berkata...

adeh...dasyatnya kisah percintaan nie. ~~'

alma2paradise

Red berkata...

tak leh bla.. cari geli geli baru.. hak hak hak XD

muhammad iqbal hakimi bin tahir berkata...

cayalah tok..cepat gla naik..hurm..aku sabo jela lagi..

waN Mohd Salim berkata...

best La .. kawe pon gune advert

http://www.penulissenja.com/2011/05/pungguk-sudah-menyanyikan-lagu-nya.html

senja berlabuh malam menjelma,
sipungguk menyanyikan lagu rindu,
mengapa engkau merasa derita,
sedangkan engkau yang tinggal kan aku dulu.....

AiMaN berkata...

@muhammad iqbal hakimi bin tahirsabo je la..nak wat cmne..dah rezeki masing2 kn?

AiMaN berkata...

@waN Mohd Salimye? byk x?

AiMaN berkata...

@Redbukan selalu..hik3

fasha berkata...

atok, mcm mane adverlets tu berfungsi ? tak fhmla.

AiMaN berkata...

@fashaSebijik mcm nuff..hihi

~~Ticer Wann~~ berkata...

atok..saya ada perasan adverlets dalam blog atok ada iklan pork burger... sorry la.. terpaksa bitau... macam tak best la bila tengok...

D i n berkata...

*berfikir 2/3 kali*

ermmm...

Dekcik berkata...

haha..siap nak bermadu..sungguuh sadis kisah cte nie haha..psng lah iklan bnyk2 2..

AiMaN berkata...

@~~Ticer Wann~~ye ke?? biar btol?

O'gosh berkata...

saya pun dah madukan nuff saya..

amercorner.co.cc berkata...

hahaha .. nampak gayonye .. cicit pun nak tinggalkan nuffnang lah .. x nak madu2 nih . ceraikan dia terus ... keh2 .. dah xde sayang lagi kat nuffnang nih .. nah pi jauh2

~~Ticer Wann~~ berkata...

@AiMaN ha'ah betol.... takkan saya nak tipu lak? saya terperasan awal pagi tadi