Sabtu, 19 Mac 2011

PEMBACA BERGADUH DI ENTRY TSUNAMI JEPUN ATOK..

huhuhu..pagi tadi on laptop, terus ke blog kesayangan ni..x lengkap rasanya sarapan pagi kalau x jenguk blog tersayang ni..tapi, kalau dah jenguk blog ni..x payah sarapan pun xpe..dah jadi kenyang dengan sendirinya bila tengok earning BE nuffnang..

nak taw atok dapat bape earning BE nuffnang?? cepat cakap di ruangan komen “saya nak tengok BE atok!” hihihi..kalau ade yang komen cam tu..insyaALLAh atok akan kongsikan gambar BE dan earning atok..bukan kongsi duit ye nuffnang ye..jangan salah paham..

dah lari topik nampaknya..

lepas baca entry yang atok buat semalam..atok terdetik nak tengok ruangan BERAPA PETUA? (sebenarnya tu widget untuk komen terbaru)

tengok je…

ALAMAK!!! ada orang gaduh..dush…dush…dush…diorang bertumbuk pakai aksara-aksara yang terdapat dalam dunia maya ni..maka keluar la pelbagai huruf dan tanda-tanda bagai…huh! nasib diorang x pakai pisau ke hapa..kalau x..abis rosak blog atok nih..

nak taw dioarang gaduh kat mana? kat sini : TSUNAMI JEPUN : KARTUN ULTRAMAN BERITA HARIAN DIKECAM | peTUA KITA semua

agak dasyat la diorang gaduh.sampai rabak2 sikit ruangan komen entry tu..kekekeke..ak baca ke komen diorang tu??

kalau umur lom mencapai 13 tahun..tolong jangan baca..kalau ada orang sekitar yang berusia bawah 13 tahun..tolong halau diorang dari berdekatan dengan laptop atau PC cucu tu..

buat budak-budak < 13 tahun : ”please get out from this entry right now!!!”

budak-budak dah xde kan?

jom layan~

image

atok printscreen kan je..sebab menyenangkan..hihihi…

atok pun xtaw, siapa lah tanpa nama tu..yang pastinya ada 2 orang yang tanpa nama kat sini..biasala tu..bila dah ada perbezaan pendapat, mesti pertembungan idea berlaku..atok x kisah pun cucu-cucu nak bentangkan idea masing-masing..tapi, kalau boleh tegur biarla beradab sikit..hihihi

atok paham, anak muda berdarah panas..atok pun pernah je marah-marah orang..bila jari menaip mendahului akal, maka keluar la perkataan bla2~…hihihi..

buat pembaca blog atok..baca la ye..kalau ada pape yang x setuju dengan blog atok..komen la..atok x kisah sangat pun..tapi, kalau boleh tegur yang beradap la walaupun x membina..hihihi

kepada pembaca setia blog atok..atok ucapkan bebanyak terima kasih pada kalian kerana sudi luang masa di blog atok selama ni..

MAJULAH BLOG UNTUK KELESTARIAN HIDUP

yang benar,

AIMAN

MUHAMMAD AIMAN BIN WAHID,

pemilik peTUA KITA semua,

Comments
3 Comments

3 ulasan:

topimagine berkata...

hahaha.. biasa la.. sume pandai cakap je.. bertindak nye xde kn :)

toyolkiut berkata...

kekekeh..
xdak pekdah langsung gaduh dlm blog..
klau kt luar leh jgk tngok darah tersembur kt mana.. putus kt mana.. syahdu sikit..

Orang Kampung berkata...

x suka la gaduh2 ni..
haha..