Rabu, 9 Februari 2011

GURU CUBA ROGOL PELAJAR

image

tajuk buatkan hati cikgu dan ibubapa serta pelajar panas…hahaha..tapi yang peliknya ada yang suka baca..haish..pelik tol manusia tu ye..tapi atok pun suka jugak baca berita camni..*kantoi…hahaha

atok petik cerita ni dari akhbar kosmo online..berita penuh kat bawah :

Cikgu cuba rogol murid dijel 8 tahun

KOTA BHARU - Seorang guru dijatuhi hukuman penjara 16 tahun setelah didapati bersalah cuba merogol dan mencabul kehormatan anak muridnya yang ketika kejadian berusia 15 tahun serta memiliki gambar lucah dalam telefon bimbit dan komputer riba empat tahun lalu.

Hakim Zainal L. Salleh memutuskan hukuman lima tahun penjara bagi kesalahan mencabul kehormatan, lapan tahun penjara untuk cubaan merogol dan tiga tahun penjara bagi kesalahan memiliki gambar lucah ke atas Nasir Abd. Rahman, 54.

Hukuman ke atas guru bahasa Inggeris itu bagaimanapun berjalan serentak menyebabkan dia hanya menjalani hukuman penjara lapan tahun.

amacam? hahaha..merosakkan kredibeliti guru-guru je..tapi atok x nafikan la..manusia memang mempunyai nafsu..control la sikit…xkn pelajar pun nak “baham” jugak..x cukup ke isteri kat umah? atau pun x beristeri? sampai gian sebegini..hahaha

Comments
3 Comments

3 ulasan:

amir aizat berkata...

teruknya cikgu tu!!

~~su manje~~~ berkata...

tak guna punya cikgu....
salam .. singgah malam jemput singgah blog cucu yg terbaru.
thanks..

http://poemsumanje.blogspot.com/

atie berkata...

hermm..bdk2 perempuan skang pun..pakaian ye..herm..