Ahad, 5 Disember 2010

APA YANG SEDANG NAIK?

harga barang

harga barang1

HARI INI..ATOK NAK CUCU SENDIRI NILAIKAN…

APA PENDAPAT CUCU TENTANG SITUASI INI?

ADAKAH INI BAIK UNTUK KESIHATAN?

ADAKAH INI MAMPU MENJADIKAN BIASISWA CUCU-BERTAMBAH?

JANGAN TERLALU ASYIK DIBUAI MIMPI INDAH PERCINTAAN..

AYAH MU BEGITU SUSAH MENCARI WANG..

IBUMU BERKERJA SIANG MALAM UNTUK BERI SUAPAN..

PERNAH TERFIKIR KESUKARAN MEREKA MENGHADAPI KESUSAHAN?

AYUH BERSAMA RAKYAT…BERFIKIR UNTUK KEMAJUAN   RAKYAT…

Comments
6 Comments

6 ulasan:

azhar berkata...

darah aku tgh naik skrg.huhu..lepas ni aku naik beskal lah..mana buleh m'sia panas,berpeluh lar aku nak pi keja..heheh

aQbukanPuteriKepadaRaja berkata...

harga barang makin naik..
kos hidup makin bertambah...
biasiswa n pinjaman 2k student x naik2....

Ain Zulaikha berkata...

bila saya dah kerja nanti semua barang akan naik.. OMG!

shida saje berkata...

sian kt mak saya atok..kalo sume nek nih,

Songo berkata...

naik naik naik...jum kite naik....naik kete kuda mcm kat Egypt ni la...bleh jadi mcm zaman2 orang naik kuda atau keldai dlu...takyah naik kenderaan dan harga petrol pun tak naik

(One) SiTi* berkata...

apa kata kita cuba tukar kera-jaan lak?
ekekeke..
kita tengok nanti, naik ke turun..
suka test-mengetest ni..