Selasa, 3 Mei 2011

PETUA MENIRU DALAM PEPERIKSAAN

Haaaa…sempena minggu peperiksaan ni..atok nak ajar dan perturunkan sikit ilmu dan taktik meniru kat cucu,,kalau cucu cukup berani..boleh la mencuba teknik dan taktik dibawah ni

image

cara pertama..ehem2..yang ni senang nak praktik dan senang nak kantoi..hahahaha..cara apa?? tulis nota atas penutup kalkulator pakai pensel..cucu try la..tapi, awas…jangan gesel-geselkan tempat cucu tulis tu dengan tangan,kain atau apa-apa pun..nanti nota tu tertanggal..

image

cara kedua…tulis atas jari…hihihi..sapa2 yang tulisan kecik tu bulih la praktik..nanti nak baca,pakai pembaris yang ada kanta pembesar…ala..masa zaman kecik-kecik dulu..pembaris yang ada air tu..kat hujung tu kan ada kanta pembesar..guna yang tu la

image

cara ni memang berkesan..kawan atok penah cuba..hihihi..tulis nota pada pen atau pensil..kalau dulu, kawan atok guna pensel 2B untuk tulis nota..caranya?? ala..senang je..cucu buang warna yang apa pada pensel tu dengan pisau..biar tinggalkan kayu je..lepas tu, tulis la nota atas pensel tu dengan pen..kan senang? dan..selamat..hihihi

image

kepada yang pakai skirt boleh la praktik cara ni..senang dan mudah..x perlu atok ajar..hahaha

image

jangan tiru taktik ini..sebab taktik ini amat mudah dikesan..memang pengawas nampak pelik la kalau asyik tengok t%$&k je..kih3…

apa pun..selamat menjawab peperiksaan dengan jaya dan tenang..hihihihi..

Comments
3 Comments

3 ulasan:

Ash Shikano berkata...

yg pompuan buleh tulis kat kain..
tp yg tulis kat kalkulator tu prnah buat..tulis formula math..hek4

Asterina Sapphire berkata...

heehhe..
baguih betul petua nie..
tq2
hahahhaha

Tanpa Nama berkata...

Buat2 sekali kantoi. Maluu ooo kantoi busuk