Isnin, 23 Mei 2011

NUFFNANG DAN ADVERTLETS LINGKUP!

image

hah! mesti ramai yang terkejut bila atok cakapkan yang nuffnang dan advertlets lingkup..sapa yang nak cayakan?

sebenarnya, bukan syarikat nuffnang dan advertlets yang lingkup..tapi, duit atok dalam nuffnang dan advertlets akan lingkup!

kenapa?

cucu pasan x yang iklan nuffnang dan advertlets atok menghilang?? atok pasan benda ni berlaku sejak blogger membaik pulih dan menaik taraf sistem blogspot baru-bari ini..huh! arghh! geramnya rasa..atok dah cuba tukar code lain..atok amik code di nuffnang dan advertlets dan paste balik, tapi x jadi jugak! masih x kuar apa-apa..

pelik..sebabnya, kalau advertlets walau xde sebarang iklan dia akan tetap keluarkan iklan mengenai advertlets..huh! kenapa jadi camni? atau, komputer atok yang bermasalah sampai x dapat tengok iklan tu?

cuba cucu tengok iklan nuffnang atau advertlets di blog cucu tu..ade ke x? kalau cucu taw apa masalahnya, boleh bagitaw atok x? sebab iklan nuffnang dan advertlets atok dah hilang!!! huarghh!!

tolong!!

Comments
9 Comments

9 ulasan:

GeminiGurlz berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
sentuhanurani berkata...

eh,ade je iklan nuff n advertlets terpampang kt blog atok ni..

Syazwan berkata...

adoo lah lie..
mg nie..

►AdamXis◄ berkata...

assalam...ada jer nie atok...pc atok kah problem?...

mad khaz berkata...

ade je tok xD

AiMaN berkata...

@mad khaza'ah...firefox ni problem..huhuhu..geram tol

Seif Khales berkata...

@AiMaN
tp tok, nuffnag ngn advertlert kan xleh ltak skali. nuffnang xbagi

Redlomo berkata...

try cuba http://www.nufftag.com

Redlomo berkata...

let try www.nufftag.com