Rabu, 25 Mei 2011

LELAKI ITU RUMIT? NO WAY!

image

salam..

sebenarnya, atok ter nak taip entry ni sebab nak menjawab balik entry dari Nick di entry ..M!Z D!ARY..: lelaki itu rumit!! ..aish..memang atok x setuju la kalau dia cakap lelaki ni rumit..nak taw kenapa dia cakap lelaki tu rumit??

alasannya~

1. bile pompuan layan lelaki bebaik..dikatenye pompuan neh mau menggode..ececee..bnyk cantek muke hangg!!

kalau tak layan lelok plak dikatenye bongkak sombong!! jadahnye..tak kan la nak amek tau hal ko 24 jam..lantak ko la heh!!hahaha

ATOK : cewah..banyak cantik! sedap-sedap je kata lelaki ni cam gitu..memang orang puan ni dia suka menggoda..saja nak kikiskan duit lelaki..

laaa…memang la tanggungjawab isteri tuk melayani suami..klu pompuan, mesti la kene amek taw pasal lelaki setiap masa supaya diri ini (lelaki) terasa dihargai..bukan menggoda nak kikis duit ye~

2. bile pompuan pakai cantik2 cakap pompuan neh nak menggatal..nak tunjuk itu ini..tapi bile pompuan tak kemas cakap pompuan plak selekehh..ape neh baiiiii~~~lu pikir sendrik~~

ATOK : ala…kalau pakai cantik tutup aurat ok la..tp, masalahnya ramai yang pkai cantik tapi tersembul sana, tersembul sini..tu yang x tahan tu..bukan kah itu namanya menggoda? pakai cantik-cantik dan tutup aurat sepenuhnya ye..pasti sejuk mata memandang..

3. bile pompuan ngadu macam2..dikatenye pompuan neh manje..gedik..dan sewaktu dengannye..tapi bile pompuan diam dikatenye pula pompuan ini membosankan....wohh!!!nyampahh haihhh~~

ATOK : issshhhhh..bukan takat ngadu je..yang paling x tahan bab membebel..pompuan ni suka ngadu n membebel x tentu hala eh? yang patutnya jadi nasihat dah jadi syarahan pulak..huh!

Allah ciptakan Hawa untuk nabi Adam bagi menghilangkan kebosanan nabi Adam..jadi, kalau pompuan tu duk senyap memanjang je..baik xyah ada pompuan..memang membosankan kalau perempuan diam~ huh!

4. bile pompuan saketkan haty lelaki..dikatenye pompuan neh tak de haty n perasaan..bile lelaki menyakiti hati pompuan..katenye pompuan neh sensitip!! suke merajuk!! purkey??purkeyy??miahaha

ATOK : bila lelaki bahagiakan pompuan..ade pompuan nak hargai? hah? ucap terima kasih pun x..hampeh~

5. bile pompuan menyintai lelaki..die sedaye upaye nak mengekalkan hubungan..tapi bile lelaki tau pompuan menyintai dirinye..die cube menjauhkan diri pule!!haihhh...

ATOK : ala..biasa lah tu..lelaki nak test sejauh mana cinta pompuan tu..kene try berjauh jauhan sikit..hihihihi..sedangkan lidah lagi tergigit..kan2?

6. bile pompuan berpangkat besar ckit dari lelaki..dikatenye perempuan itu kerek..berlagak..tapi bile lelaki berpangkat besar..die merase dirinye sudah terlalu hebat!! perghh..apekah!!hahaha

ATOK : ala..dah lumrah..lelaki mesti la kene hebat dari perempuan..dah namanya lelaki ni ketua dalam keluarga..tol x?..kih3

7. bile pompuan cube mengambil berat..dikatenye pompuan ini mengongkong...tapi bile pompuan buat tak tahu..dikatenye pule pompuan ini tidak prihatin langsung!! ececeeee...tinju kang!!

ATOK : lalala..pompuan memang suka mengongkong..nak kuar ngan pompuan lain x boleh..jelez la tu~ huh..lom kawin lagi dah pandai-pandai nak kongkong..

8. bile pompuan berkate ini semua..maybe lelaki akan mengatakan ini tidak benar..malah membantah sepenuhnye..miahahhaa..ahhhh..rilekla..kalau ko terase mknenye hape??hahaha..pikirrr ahh sdrik!wahaha..larikkkk...

ATOK : pompuan memang suka mencari kesalahan lelaki..yang betul buat-buat x nampak..macam la pompuan tu perfect sangat~

kih3..baru puas hati atok..amacam? mesti ada pompuan yang x puas hati kan?? tambah la kalau berani..cucu lelaki lak boleh tambah lagi kalau ada x puas hati ngan pompuan ni..huh! padan muka..muahahahahaha

Comments
8 Comments

8 ulasan:

Rafidah Farhana berkata...

wallawehh~
^o^
terlopong jap bacanya.perdebatan di alam maya.
apapun, lelaki yang baik untuk perempuan yg baik :)

ika berkata...

adeh3..ika gurl mey..
sonang cte due2 complicated..hahaha

keroro berkata...

haha setiap manusia xkira laki ka pompuan da da kelemahan n kelebihan masing2....klu x, xkan saling tertarik bak magnet kot...kihkihkih

kotak bulat berkata...

heehe..xtau la nk kate pe.. :)
macam bergaduh la plak

n!cK berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Epola berkata...

LIKE rafidah punye komen.xsoh rusim atok. gewe tok comey lote dh. ^^

buDAK keCIK berkata...

alahai gaduh psl gender ke?? haha

rasanya Allah dh ciptakan sesuatu tu secara berpasangan. so, kalu dia tu hebat sgt, msti ade yg dia kureng. x gitu atok?? huhu

AiMaN berkata...

@Epolahihihi..tq