Jumaat, 1 April 2011

SPM PEMBUNUH TRAFFIK!!!

salam, maaf..atok akan kurang sikit update untuk minggu ni sebab atok sibuk dengan assigment dan test..sedey la pulak sebab boleh jenguk blog tersayang ni kejap-kejap je..kalau sebelum ni 4-5 entry satu hari, tapi sekarang hanya 1 entry bagi setiap hari..nak buat macam mana, pelajaran lagi penting..

hampir seminggu keputusan SPM 2010 telah keluar..atok cuba jenguk traffik blog..mak aiiii..kenapa traffik atok semuanya menjunam…membunuh diri ke traffik ni? hahaha..x caya?

spmspm2

tengok la traffik atok..pada hari pengunguman keputusan SPM 2010..atok senang-senang je dapat 1279 UV sehari..tapi, lepas je 23-mac-2011..nah!! terus jatuh ke 631..dah separuh UV atok hilang..

image

kalau di tengok pada popular post sepanjang atok berblogging pulak, nampkanya memang ada benar kalau musim keputusan SPM yang menyebabkan atok mendapat UV tinggi pada minggu-minggu tersebut..

lepas ni..agak-agaknya berita sensasi apa la yang ramai orang nak baca eh? x sabar nak upkan traffic mencanak seperti minggu keputusan SPM..huhuhu

namun, kepada cucu yang setia menjenguk blog atok tiap-tiap hari..atok ucapkan bebanyak terima kasih kerana menjadi pembaca setia blog peTUA KITA semua seperti cik EMMA.. cik emma juga x lupa nak join segmen atok..kali ini..atok akan promot blog dia yang bernama What Goes Inside Comes Outside... .nama blog pun omputih..hihihi..atok x paham apa maksud What Goes Inside Comes Outside...

sda sesapa paham x? klaau yang atok belajar dulu, What Goes Inside Comes Outside... atok belajar dalam fizik pasal aliran air..pensyarah atok cakap What Goes Inside Comes Outside... ..maksud dia..apa yang masuk akan keluar..bayak tu yang masuk, banyak tu jugak yang akan keluar..hihihi..tu yang atok paham la..x taw la kalau cik EMMA paham lain..

kalau cucu-cucu ada kelapangan masa boleh ke blog cik emma..kalau cucu nak godek-godek kat bawah ni pun boleh

http://deaohlala.blogspot.com/2011/03/nak-jugak-atok-peromot-belog.html

kepada cik emma..selamat berblogging dan selamat berjaya dalam hidup..

mana-mana cucu yang nak menempel blognya di entry atok boleh join segmen promot blog di blog atok..kalau rasa nak join boleh ke sini : SEGMEN : NAK PROMOTE BLOG DI BLOG ATOK? | peTUA KITA semua

Comments
11 Comments

11 ulasan:

Tok Esah berkata...

haha, tok pu entry spm tuh dpt traffik bnyk gak!!

AiMaN berkata...

@Tok Esahwah..tahniah2...hihihi

49 berkata...

nie yg bakal nak spm nie..x der idea nak wat entry apa..asyik d0k engat chemical b0nd,therm0rchem...heh!!

red gitarputeh berkata...

sebab atok juai mahai... tak datang pun blog red.. T.T

Unknown berkata...

atok ni dak spm ke??ngeh2. muda toi atoknye

puanbee berkata...

blog atok dah mantap ni cuma cr keyword saja kan best :) chaiyook atok

AiMaN berkata...

@49update la pasal chemical bond bagai tu..hahaha

AiMaN berkata...

@♥suNa husNa♥hohoho..xde lah..degree la moi

AiMaN berkata...

@puanbeetq..atok akan cuba..

Orang Kampung berkata...

rugi x buat pasal SPM..
haha..
suka bca ja.. hahaha

Emma berkata...

thanks atok..huhu