Ahad, 17 April 2011

iisshhhkkk..!! TAK PADAN DENGAN CIKGU…

hihihi…iisshhhkkk..iisshhhkkk..iisshhhkkk..!! tak padan dengan cikgu…hahaha

blog wancikgumuzik memang iisshhhkkk..!!..apa tak nye..semua tajuk entry ada “iisshhhkkk..!!” kalau x caya tengok kat bawah ni :

http://wancikgumuzik.blogspot.com/2011/03/iisshhhkkk-adakah-blog-aku-akan.html

dalam entry nak join segmen atok pun ada iisshhhkkk..!!..

manjawab balik pertanyaan wancikgumuzik dalam entry wancikgumuzik: iisshhhkkk..!! Adakah blog aku akan diletakkan di situ??

sesapa yang join  SEGMEN : NAK PROMOTE BLOG DI BLOG ATOK? | peTUA KITA semua semua akan di pomot..walhal en.BEN dan REDMUMMY pun kalau dia rasa blog mereka tu perlu direvew oleh atok.atok akan riview..hihihi..atok tahu..mesti ramai yang fikir..

aishh..xtaw la atok nak pomot x blog aku ni..aku tengok berlambak je blog yang sedang “que”..

hihihi..sabar la ye..satu blog untuk sehari..memang x salah pun share link-link ni..lagipun, itu adalah cara yang terbaik untuk tingkatkan backline..

kepada yang belum pernah jenguk blog wancikgumuzik  memang rugi..sebab blog dia best bagi atok..bukan citer pasal muzik..tapi citer pasal kepelikan yang ada didunia ini hingga kalau cucu tengok, cucu akan sebut iisshhhkkk..!!….

kah..kah..kah..selamat berjongging di blog wancikgumuzik

p/s : sesiapa nak mendaftar untuk di pomot oleh atok..boleh mendaftar disini : SEGMEN : NAK PROMOTE BLOG DI BLOG ATOK? | peTUA KITA semua

Comments
1 Comments

1 ulasan:

wan_cikgumuzik berkata...

ahahahhaha.. terima kasih atokk...!