Selasa, 25 Januari 2011

TEKNIK MENJAWAB SOALAN YANG BETUL [ LAWAK ]

malam ni atok sesangat la sibuk..jadi atok x ada banyak masa nak berceloteh panjang-panjang..

malam ni atok sekadar nak berkongsi gambar-gambar lawak yang wujud ada teramatlah benar ketulenannya..

kepada sesiapa yang nak amik peperiksaan..x kira la peperiksaan apa pun..boleh ambil teknik ni sebagai panduan..memang berkesan..terbaik punya..hahaha

imageimage

imageimage

imageimage

imageimage

imageimage

Comments
3 Comments

3 ulasan:

Myung Dae berkata...

HAHA !! Dari mane lah dtgnye org macam ni . HUAHUAHUA . kelakar je .

Jom Baca ni
http://myungdae92.blogspot.com/2011/01/lenyapkan-malaysia.html

luvYOU berkata...

adehhh
harap2 sy takkan jm[elah murid mcm nih di spjg karier sy sbg guru nihh...hoho

s.y.a.r.q berkata...

ha ha ha..soalan lukis graf tu bijak bijak dye jawab...boleh buat game tetris pulak eh..