Rabu, 13 Julai 2011

[HOT] POLIS TIDAK BENAR MUSLIM BERSOLAT

siapa kata UMNO lebih baik dari Israel dan Komunis??

JAWAB ARTIKEL NI : NAJIB MEMANG @#%& , UMNO = KOMUNIS? | peTUA KITA semua

sejahat Israel, mereka x pernah halang yahudi menunaikan ibadah..hmmm…apa kata najib??

MELAYU BESATU PADU…hahahaha..melayu mana najib oii??

melayu bangla??

image

mula-mula 1MALAYSIA, lepas tu 1MELAYU, lepas tu 1BANGLA…

kah..kah..kah..ketuanan melayu muka bangla..elok KETUANAN MELAYU  ni buat jenama roti canai je la..ROTI KETUANAN MELAYU! hahaha..sapa nk beli?

Comments
7 Comments

7 ulasan:

pRiNCe berkata...

atuk..ni yang aku rase x puas hati ni..haha..asek SEO politikus je..jap aku nk wat entry SEO lagi...:)

Wajah Sebenar Maria Ozawa Tanpa Make Up
[ 18 SX ] Koleksi Gambar Perempuan ( Wanita ) Paling Seksi

Cik Bell berkata...

taw xpe..
dah la tak kasi solat kat masjid
bila solat kat kaki lima..
depa kata kita macam2 la..
solat kat kaki lima ada taik anjing la.najis apa2 la..

tapi masalahnya.salah siapa yang tak kasi solat kat masjid??
geram jugak sbnrnyer nie..
huh!~

Tanpa Nama berkata...

BODOH , KETUANAN MELAYU LA KASI KO BOLEH MAKAN NASIK , KLU X SEKARANG KO MEREMPAT BODOH

slash berkata...

@Tanpa Nama ko dengan ketuanan melayu ko pergi mampus. kalau bangga sangat dgn ketuanan melayu pon, at least jaga la cakap sikit. Allah yg memberi rezeki. kan tak pasal2 jadi syirik. percaya ada kuasa lain yang mampu bagi makan.

AbgferOz berkata...

ada sebab dia berbuat demikian... yg kna tahan pown diberi tempat utk solat...

for safety :)

Tanpa Nama berkata...

huh org ni kate org tu...org tu kate org ni..klu xbtol xpasal2 dpt dosa free..ko gye cam kamcing ngat yahudi sampai leh cmpare ngan yahudi bagai...ce try duk ngan yahudi tgk...jgn asyk nk pndng buruk org..bek org kene pndng gak....

Tanpa Nama berkata...

komunis adalah orang yang takde agama. aku orang UNMO, maksudnya atuk kata aku takde agama. jangan mudah mengkafirkan orang. Benci betul dgn orang yg menjadikan agama utk kepentingan politik.kalu yahudi tu baik try le gi tinggal kat sana. tak tau bersyukur punya orang..