Isnin, 9 Mei 2011

RAKAMAN SUARA SEMASA PERTEMUAN ANTARA PELAJAR DENGAN PENGETUA SERTA PENYELIA KK2 MENGENAI MASALAH PENEMPATAN PELAJAR DI KOLEJ 2!!!


RAKAMAN SUARA TELAH DIBUANG ATAS SEBAB TERTENTU

pelajar tersebut adalah Presiden Balai Islam KK2 2010/2011 saudara Ahmad Asyraf

jika aku diberi peluang untuk bersama MUHSI,INTAN dan rakan..benda pertama yang aku akan BANGKANG ialah

KENAPA PRESIDEN DAN JKP MASING-MASING DIBENARKAN UNTUK MEMILIH 10 ORANG TERBAIK UNTUK DISENARAIKAN TERPILIH MENDAPAT PENGINAPAN?

APAKAH KRETIRIA UNTUK MEMILIH 50-60 ORANG PELAJAR TERSEBUT? ADAKAH ATAS SIFAT KASIHAN TERHADAP RAKAN ATAU FAKTOR PERSAMAAN IDEOLOGI POLITIK?

FIGHT THEM, AND FIGHT THEM HARD!!!

Comments
2 Comments

2 ulasan:

cik marina encik norman berkata...

satu benda je, boleh tak tolong bagi pengetua faham, roadshow tnc tu waktu maghrib. non muslim turun pukul 6 lagi. yang kita ni kena solat maghrib. tolong lah. tolong bagi dia faham, jangan buat janji2 bodoh macam tu lagi. banyak tu tempat yang dia bagi kat budak2 utk roadshow tnc tu. kalau dia tak buat janji bodoh tu, ramai lagi budak aktif yang boleh dapat.

p/s: siapa suara lelaki yang banyak cakap tu?

Tanpa Nama berkata...

otak ko letak kat lutut??hati ko ni dah busuk sangat la.buruk sangka sangat dengan orang.. pikir dulu before cakap.apa masalahnya lagi?tak betul ke JKP yg wat penilaian?habis tu ko ke yg layak nak menilai sape 50-60 org yg layak?aku rase kalau ko yg nilai, mmg confirm lah ko yg bias..kepada manusia2 yg tak puas hati, pikir dulu betul2.matang sikit.