Rabu, 2 Mac 2011

GURU PEREMPUAN “USIK” PELAJAR LELAKI

image

Kalau semalam 1/3/2011 ada kes guru lelaki cabul murid perempuan ; 11 pelajar dakwa dicabul guru disiplin ..hari ini lain pula ceritanya..masih lagi dengan profesion yang sama tetapi jantina berbeza..NUTP dedah salah laku guru wanita

apa yang salah, apa yang lakunya? hihihi

“Setakat ini, ada tiga ibu bapa menghubungi NUTP mengadu guru wanita mengambil kesempatan terhadap anak lelaki mereka di sekolah.

“Satu daripada aduan membabitkan seorang pelajar lelaki Tingkatan Empat mendakwa pipinya selalu ‘dicubit-cubit manja’ oleh seorang guru wanita di kelas kerana meminati rupa parasnya yang menarik, bukan kerana hukuman disiplin.

haish..macam-macam sekarang ni..nak buat camne ek?

ini dah dikira jenayah seksual..hahaha

Comments
9 Comments

9 ulasan:

intan.maisarah berkata...

bukan golongan lelaki suka ke?

AiMaN berkata...

@intan.maisarahagak suka la..hahaha

ejulz berkata...

sekolah mana tu..? nak study kat sana la.. haHa..

Jangan lupe singgah n komen k.. :)

New Entry "BIKIN PANAS BACA ENTRI BRO BEN ASHAARI.."

ejulz berkata...

sekolah mana tu..? nak study kat sana la.. haHa..

Jangan lupe singgah n komen k.. :)

New Entry "BIKIN PANAS BACA ENTRI BRO BEN ASHAARI.."

Finaz Jaafar berkata...

cikgu carik anak ikan

AiMaN berkata...

@Finaz Jaafarcari la ramai2 yep..huhuhu

Bella Bell berkata...

hahaha...hope sy xjd cm 2 la bila da b'gelar guru nt..memalukan plak..hahaha

CiK JaCOb'S berkata...

hehe...macam2 kan...
tp akan g2 kot..

M.N.SYUKRI berkata...

dunia sudah tunggang terbalik..