Isnin, 14 Februari 2011

TARIKH JANGKAAN KEPUTUSAN SPM 2010 DIUMUMKAN..

sebelum ni..atok dah postkan 1 ENTRY pasal keputusan spm 2010 iaitu : TARIKH KEPUTUSAN SPM 2010..sesiapa yang belum baca..boleh baca sekarang dengan meng”clik” pada tajuk entry yang atok dah hyperlinkkan itu..

atok pun x pasti sebenarnya tetang tarikh sebenar keputusan SPM 2010 akan diumumkan..namun, mengikut terdahulu

SPM 2009 – DIUMUMKAN PADA 11 MAC 2010

SPM 2008 – DIUMUMKAN PADA 12 MAC 2009

SPM 2007 – DIUMUMKAN PADA 12 MAC 2008

SPM 2006 – DIUMUMKAN PADA 12 MAC 2007

SPM 2005 – DIUMUMKAN PADA 13 MAC 2006

jadi…bagi cucu yang x kesabaran nak tahu bila keputusan SPM 2010 akan diumumkan..boleh buat tekaan disini..

kemungkinan besar keputusan SPM 2010 akan diumukan antara 11/12/13 MAC 2011…

SELAMAT MENDAPAT KEPUTUSAN…hahaha

Comments
11 Comments

11 ulasan:

Nzyrahun berkata...

haha malas ah aku pikir benda alah ni
masalahnye sekejap orang ckp
28/2 la
itu lah ini lah -_-
pening ah haha
orang ckp bulan 3,bulan 3 ah haha geram betul -_-

Nurul Fateha berkata...

12 n 13 weekends lah, tak mungkin.
11 tu mungkin. sbb kalau dorg kata 14 pulak, tak jugakk sbb cuti sekolah. :D

kecik berkata...

ala x yah nak pening2 fikir psl tarikh spm 2...dgr je berita or paper..bl dh tauw tros p amek je.

miss.QieQie berkata...

hahaaaa..konpius glerr tarikh spm bler...

ima berkata...

@miss.QieQiehaha...btol2...tggu jer brita...sng cerita.

Tanpa Nama berkata...

result akan keluar sebelum cuti sekolah.. tunggu lah 8/9/10 mac nie.

sey berkata...

10 mac

flippEr mErOon berkata...

tok.teacher sy ckp.23.no komen.

Qausu Quezahin berkata...

hri ni dah 10 hb...em..23 kot...

Tanpa Nama berkata...

haha.. setakat ini tak ada apa2 pun.. hari ni dah 12 Mac... mereka belum habis tanda paper kita semua... hehe...

amy berkata...

result spm kuar telah ditetapkan 23/3/2011..cikgu skolahku yg bgthu.....