Ahad, 27 Februari 2011

[GAMBAR] BUKU PENDIDIKAN SEKS

hahaha…ni mesti semua orang nak tengok..asal seks je mesti mata dah terbeliak..apa la yang best sangat dengan perkataan seks ni..sampai tangan mengiyakan jari untuk klik….hahaha..

semalam, atok ada terjumpa satu artikel mengenai buku pendidikan seks di China khabarnya..atok x tahu la benar atau tidak..tapi yang pastinya buku tu bertulisan cina dan bergambar kartun..huhuhu

imageimage

imageimage

imageimage

image

bagaimana ek agak2nya kalau silibus macam ni di ajar di malaysia..hahahaha

ada sesiapa paham x? kalau paham boleh tolong terjemahkan..hihihihi

Comments
4 Comments

4 ulasan:

D i n berkata...

wah writelees la kali ni...>_>
tak tahu nk comment ape..tgh imaginasi mcm mana la ngajar tu ..

Cekodok berkata...

gua igt kat malaysia punya.. ni yang laju je buka ni.. adoi tok oii...

tapi harap2 tak la sampai mcm tu... hadoii..merosakkan anak2 lagi ada la... adoii

sissyira berkata...

salam


tak tengok lagi buku pendidikan seks di malaysia, kalau mcm ni jugak, lagi teruk rasanya bangsa kita.

ejulz berkata...

dulu penah jugak dgr yg kerajaan nak buat pendidikan seks kat sekolah.. tapi xtau la camne aritu.. huHu

Jangan lupe singgah n komen k.. :)

New Entry "Sejarah 2008 berulang?!! "