Isnin, 13 Disember 2010

IBUKU SAYANG..AKU SAYANG PADAMU..

selamat pagi!..hehehehe..hari ini atok bangun awal sikit sebab nk update entry baru..maaf la sebab semalam atok x sempat nak update entry sebelum tidur..semalam atok tidur awal...letih sangat, banyak kerja..

pagi ni atok teringat sangat-sangat pada mama atok..huhuhu..rindu sangat2..cucu pun mesti rindu pada mama/ibu/ummi/mak kan? siapa yang x rindukan mama/ibu/ummi/mak maknanya hatinya telah mati..jenguk-jengung lah orang yang memberikan nafas sewaktu cucu kecil dulu..

masa cucu dalam rahim..cucu tendang-tendang perut mama/ibu/ummi/mak…dia rasa sakit sangat..tapi dia amat gembira sebab dia tahu cucu sihat didalam rahimnya..masa kecil..seekor nyamuk pun x dapat hinggap ditubuh cucu..diwaktu cucu tidur..mama/ibu/ummi/mak berjaga malam untuk menyusukan cucu..

kalau masih x teringatkan mama/ibu/ummi/mak..tolong tengok video ni..insyaALLAH hati cucu tersentuh..kalau masih tiada rasa..cucu balik la jenguk mama/ibu/ummi/mak..kalau mama/ibu/ummi/mak dah x ada..sedekahlah ayat suci Al-Quran buat mama/ibu/ummi/mak..semoga rohnya dicucuri rahmat…

begitulah pengorbanan ibu terhadap anaknya..menggadaikan nyawa untuk memberi nafas kepada cucu…ingat lagi x??

KLIK PADA BANNER UNTUK UNDI

Untitled-1

Comments
7 Comments

7 ulasan:

- abdul hadi abdul muti - berkata...

sayang mak!!huhu

Myra Ayreen berkata...

saya sayangggg mama jugak :p

areteacar berkata...

kalau tngok video tu mesti nanges. :(

atok, vote untuk tikah. vote no, 127! hehe.. vote taw :)

http://banyaktehkereta.blogspot.com/2010/12/undian-telah-dibuka.html

immukmin berkata...

sayang mama juga...

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

Urm..takut la...huhu
Insaf...saya sayang ibu

Jangan Vote Momoy yer No. 382 --- pilihan 10
Undi No. 382 buka sekarang!!

hans berkata...

sayangilah ibu/emak/umi/mama/mom anda sentiasa

P/S : Kenapa Perlu Diadakan Benda Yang Tak Pernah Wujud?

Farah Hanim berkata...

farah syg ummi ! (: