Sabtu, 27 November 2010

PELIK & X PASTI part2

entry ini adalah menifestasi ( bajaet A++ BM..hehehe) daripada entry PELIK & X PASTI ATOK yang pertama..hehehe..bukan pe..bila atok survey..banyak jugak cucu tengok gambar2 tu..hahahaha..jadi atok berbesar hati nak bgtaw benda pelik tapi x pasti yang ada di alam ini..

APA LAGI BENDA PELIK TU TOok??

jom la tengok cucu intan dewiku sayang….(hahaha..marah jugak nenek nanti…)
yang PERTAMA….JAMBU ALA-ALA LUCAH..hahaha

image

atok dapat taw ini adalah JAMBU AIR…yang berbuah di SENTUL..hohoho..cam pelik sangat2 je..atok pun rasa nak pegi tengok jugak..yela..kat lam internet ni macam-macam boleh buat…ataupun ada sapa2 yang pegi senyawakan bunga jambu air tu dengan sperma?? hahaha..atok x tahu…

gambar yang KEDUA..MOTOSIKAL TERLEKAT DI POKOK..

image

Agak-agak..kenapa moto ni lekat? hahaha..sapa dapat teka atok bagi kiss…wawawa….hahaha….mengikut mangkuk ajaib..pada zaman dahulu pokok ni……ehem2…berpenunggu…bila “dia” naik moto..maka, dia rasa berkenan pada pokok tu..nama pokok tu adalah pokok Melaka..dia teringin sangat nak makan buah melaka..jadi dia tunggu sampai sekarang pokok tu berbuah buah melaka…hahaha

yang keTIGA….jeng,jeng,jeng……

XCICENT PALING PELIK DI ZAMAN INI

imageimage


cucu coleh fikir x macam mana lori tu boleh tersangkut pada jambatan??hohohoho..bernasib baik betol mangsa kemalangan dalam lori tu…

keEMPAT? KUDA YANG BERBELANG….tiada apa yang pelik tentang kuda belang hingga perkara sebegini terjadi..hahaha

image


macam mana la kuda ni boleh jadi camni ye?hahaha..nak gelak..rasa kesian..x pelik ke? kuda jenis ni boleh berbelang..macam mana la diorang buat ni?? dengar cerita..dirang kacukkan kuda belang dengan kuda biasa..maka jadi ZORSE…

benda pelik keLIMA…CAT DOG….
image

hahaha..boleh ke kacuk ANJING DENGAN KUCING?? PELIK X?…hik3….

yang paling last..hehehe..ATOK TERCALON UNTUK BLOG PILIHAN MALAYSIA..NAK UNDI 
BLOG NI?? “peTUA KITA semua”..klik kat SINI..atok berada dalam ketegori BLOG PERSONAL LELAKI PILIHAN..
Comments
5 Comments

5 ulasan:

budakkecik berkata...

Yang paling pelik skali gamar ke-5...tak leh pikir wooo...mcm mana leh jadik camtu...hahah...nice entry!

AiMaN berkata...

hahaha..tq...

Anis Aryna Shamsuddin berkata...

err, m0t0r kat btang p0k0k 2 mcm smart jew.. huhu

mcm ni lah berkata...

follow you dan tinggalkan jejak utk dijejaki

MaHiRaH AzEmi berkata...

HAHA .. catdog itu unik .. huk3 .. nice entry .. followed sudaa =D