Isnin, 27 Jun 2011

[SEBARKAN] JANGAN PERCAYA BAHAWA BERSIH 2.0 AGENDA KOMUNIS

memetik berita dari media pro-bn

Berbaur komunis

KEPALA BATAS: Polis menahan 31 ahli Parti Sosialis Malaysia (PSM), termasuk Ahli Parlimen Sungai Siput, Dr S Jayakumar Devaraj selepas menemui bahan mengandungi unsur komunis dan penentangan terhadap Yang di-Pertuan Agong, dalam bas yang mereka naiki, di Plaza Tol Sungai Dua dekat sini, petang kelmarin.

Antara yang ditemui adalah 28 helai pakaian warna hitam dan merah tertera nama dan gambar bekas pemimpin Parti Komunis Malaya (PKM), iaitu Chin Peng, Abdullah CD, Rashid Maidin dan Suriani Abdullah serta gambar tokoh komunis Argentina, Ernesto ‘Che’ Guevara atau dikenali sebagai El Che.

Turut ditemui kira-kira 7,000 risalah PSM dalam bahasa Melayu, Cina dan Tamil yang bertulis ‘Udahlah tu... Cukup 54 tahun.
bersaralah’, 600 risalah berkaitan perhimpunan haram 9 Julai, 25 naskhah sosialis termasuk 15 naskhah berbahasa Tamil, satu set pembesar suara mudah alih, 15 bendera PSM, sembilan helai baju T tertera tulisan ‘Serangan Neo Liberal Rakyat Terus Sengsara’ dan lapan helai baju T tertera tulisan ‘Anti Capitalism’.

sumber : Berita Harian Online | Berbaur komunis

PESANAN ATOK : jgn terpengaruh dengan dakyah bahawa BERSIH 2.0 turut ada agenda KOMUNIS..taktik ini telah digunakan untuk menjustifikasi pembunuhan ibrahim libya supaya tindakan UMNO-BN adalah betul dan tepat!! mereka sengaja ingin wujudkan propaganda ini!

ini adalah taktik yg sma untuk menjatuhkan pas waktu ibrahim libya nak dibunuh! ibrahim libya turut di sabitkan dengan komunis untuk menjustifikasikan bahawa tindakan kerajaan adalah tepat! dan memohon agar rakyat redha dengan perlakuan UMNO-BN..tp, rakyat tidak pernah redha dengan kezaliman yg dilakukan ke atas ibrahim libya..

kalau x percaya tanya Abang Mat Sabu..abang mat dah terangkan sejelas-jelasnya sebelum PERANG SARAF JAHAT UMNO dicanangkan!!

P/S : Minta tolong sebarkan supaya PERANG SARAF JAHAT UMNO-BN dapat dipatahkan dan RAKYAT BERANI turun menutut hak sebagai rakyat yang merdeka pada 9/7/2011

imagesama-sama kita bersihkan politik kotor UMNO!

P/S : Klik iklan disebelah untuk tambah dana atok nak gi BERSIH 2.0 nanti --------------------->

pesanan tambahan dari abang mat sabu…

Comments
2 Comments

2 ulasan:

saiazuan berkata...

mana yg betul ni? mls nk pk dah.. rsa selesa dgn kerajaan skrng.. so stick to one.. kna pk kesan -ve kalau kerajaan beraih tangan, positive mungkin ad, tapi -ve?? :D

ORANGMUDABINGUNG berkata...

setuju dengan saiazuan.

Kami orang muda memang bingung dan penat asyik tengok berita yang tak ada benda lain nak cakap selain Govt tikam PR, PR pun sama je perangainya.

Bila tengok balik sejarah, memang perjuangan UMNO dan BN dah bukan seperti dulu. PAS pun sama. Habis tu kami orang muda nak percaya sapa?

Saya akui saya selesa dgn govt sekarang walaupun banyak kesilapannya. Tapi saya ikut polisi "choosing the less evil".

Kalau PR diberi peluang pada PRU 13 nanti, harap dapat tunjuk kelebihan mereka dari government skrg. Kalau tidak, rakyat tak akan pernah percaya mereka lagi.

Tapi bagaimana mereka nak kerjasama kalau DAP dan PAS skrg pun asyik bertikam lidah. Contoh, apa yang dah jadi kat Selangor. Dulu ada 300 je kelab malam, tapi lepas PR memerintah, bilangan naik 2 kali ganda? PAS pula menghilang ke mana.


-ORANGMUDAYANGDULUPERNAHPERCAYADENGANBIMBINGANPASDALAMMENUNTUTPEMERINTAHANISLAMTAPISEDIHAPABILAMEREKASUDAHBERTUKARMENJADISEBUAHPARTIPOLITIKYANGSAMASAJASEPERTIYANGLAIN-